Известие

Collapse
No announcement yet.

Задно окачване-обобщение!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
    Виж позиция номер 2 на първа страница.
    Понеже сложих TRW тампони/унибали/ на шенкела които геройски изкараха точно 4 месеца,скърцането се завърна с титанична сила,реших да ги сменя за N-ти път.Радостта ми трая мисля 3 километра.Скърцаше отново мамка й.
    След консултация с няколко човека се стигна до заключението скърца шенкела на кривия носач.Скърцаше ама до вчера,с игла и спринцовка през маншона с масълце и ООООО майко,тишина.До кога не знам.Шарнира е рециклиран и мисля се справи отлично за килограмите и километрите които е видял.

    Сега като чета думата "мисля" доста я споменавам.
    Мисля да я запаля.
    Мисля да я нарежа.
    Мисля да я катастрофирам.
    Мисля да я боцкам с кирка....все мисли,коледни
    "Мисли" е и мотото на IBM:




    Но има една донякъде вярна теория, според която мислите рано или късно се сбъдват.

    Тъй, че тези от горния списък ги замести с някакви по-позитивни



    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
      Виж позиция номер 2 на първа страница.
      Понеже сложих TRW тампони/унибали/ на шенкела които геройски изкараха точно 4 месеца,скърцането се завърна с титанична сила,реших да ги сменя за N-ти път.Радостта ми трая мисля 3 километра.Скърцаше отново мамка й.
      След консултация с няколко човека се стигна до заключението скърца шенкела на кривия носач.Скърцаше ама до вчера,с игла и спринцовка през маншона с масълце и ООООО майко,тишина.До кога не знам.Шарнира е рециклиран и мисля се справи отлично за килограмите и километрите които е видял.

      Сега като чета думата "мисля" доста я споменавам.
      Мисля да я запаля.
      Мисля да я нарежа.
      Мисля да я катастрофирам.
      Мисля да я боцкам с кирка....все мисли,коледни
      Хахахахаха нещо си го насъбрал на 166-та ми се струва?Още утре ще вкарам масло със спринцовка и игла в шарнира на кривия носач и дано млъкне.Нямам идея,но все от ляво скърца и ме тормози,то не останаха много елементите по задното окачване които да не съм сменил.

      Comment


      • #48
        Лявата страна явно не е силната на 166-та
        При мен също е от ляво.
        Любо,опитвам се да съм позитивен ама греда
        sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

        Comment


        • #49
          Днес вкарах масло с игла и спринцовка и ооо чудо каква приятна тишина.Има ли смисъл да рециклирам шарнира на този носач или да си взема нов.На новия ме притеснява качеството иначе не е проблем да го взема.

          Comment


          • #50
            Ако имаш къде качествено да го рециклираш го направи.Аз с рециклирането изкарах доволно.
            sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

            Comment


            • #51
              Значи ще го рециклирам,има един човек в Петрич при които съм рециклирал доста шарнири и съм доволен.Сега щом скърца значи е за рециклиране така ли?Защото иначе няма луфтове.

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от Bobiuzunov Покажи съобщение
                Значи ще го рециклирам,има един човек в Петрич при които съм рециклирал доста шарнири и съм доволен.Сега щом скърца значи е за рециклиране така ли?Защото иначе няма луфтове.
                Ако само скърца не е за ремонт, просто е сух.
                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                Comment


                • #53
                  Да явно е само сух,ще го чакам пак да се рaзскърца и тогава ще го смъкна за рециклиране.

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от Bobiuzunov Покажи съобщение
                    Да явно е само сух,ще го чакам пак да се рaзскърца и тогава ще го смъкна за рециклиране.
                    Няма смисъл докато не се износи.
                    Не всички, които се скитат, са изгубени.

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
                      Това е тема в която ще обобщим компонентите по задното окачване на Алфа Ромео 166.Няма разлика в годините и вида гориво!
                      Имената са жаргонни или така както ги наричат майсторите и в магазините.Това как е наименованието им в техническата литература не е от значение тъй като няма да ги закупите от производителя на автомобила.

                      1.Тампон на заден мост,този които контактува между моста и купето.
                      [ATTACH]81667[/ATTACH]

                      2.Горен заден носач или така наречения "крив"носач.
                      Рециклира се шарнира поради неговата цена!
                      Десен: ОЕМ: 60628307
                      Ляв: ОЕМ: 60628307
                      [ATTACH]81665[/ATTACH]

                      3.Тампон на шенкела или така наречената "скърцаща" втулка от Мерцедес.Изкривяването и скърцането на задните колела започва именно от тук.
                      ОЕМ: 60628307, 60628303
                      Ф40 x 14мм L = 48мм
                      [ATTACH]81666[/ATTACH]

                      4.Тампон заден за заден носач.Това е така наречения "унибал".Това е тампона които контактова между заден носач и моста.
                      Вариант 1: Ф12x45mm L = 50mm
                      Вариант 2: Ф12 x 52 mm L = 68 mm
                      [ATTACH]81668[/ATTACH]

                      5.Вертикална стабилизираща щанга.Не я бъркайте с биалетка.Рециклира се!
                      Дясна: ОЕМ: 60628295
                      Лява: ОЕМ: 60628294
                      [ATTACH]81669[/ATTACH]

                      6.Тампон преден за заден носач.Това е тампона които контактува между задния носач и купето.
                      Ф = 52мм
                      [ATTACH]81670[/ATTACH]

                      7.Накрайник,от него се извършва в повечето случай реглажа на задните колела.
                      [ATTACH]81671[/ATTACH]

                      8.Биалетка за задна стабилизираща щанга.При Алфа 166 се разбиват повече от предните биалетки.
                      Лява: ОЕМ: 60628284
                      Дясна: ОЕМ: 60628255
                      [ATTACH]81672[/ATTACH]

                      9.Тампон за задна стабилизираща щанга.Може да си закупите такъв които не е гумен.
                      Диаметър на щангата: 20мм.
                      ОЕМ: 60651914
                      [ATTACH]81673[/ATTACH]


                      -----------------
                      Допълнение относно "изкривяването" на колелата:
                      След като се разбият тампоните на шенкела,започва "мачкането" на унибала.След унибала идва ред на вертикалната щанга,от там разбиването на тампоните на
                      стабилизиращата щанга и съответно и биалетките на самата щанга.След смяна на накрайник,унибал или тампон на шенкел,се нуждаете от реглаж на задните колела!
                      Трябва да сменям тампоните на задните шенкели - поз.3. Та въпроса ми е от Мерцедес 190 стават ли без проблем защото съм намерил от мерцедес на Моог, Феби, Монро и Делфи и мисля да взема на Моог и да не стане някое дърво с набиването.
                      Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                      Opel Astra J
                      ex:
                      Alfa Romeo 164 2.5TD
                      Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                      Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                      Comment


                      • #56
                        Ще изядеш дървото.Повечето се кълнат в Лемфъордер,за сега и аз така
                        sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                        Comment


                        • #57
                          Аз съм с моог за сега е добре. За смяната и за моделите на колите в които е слага може да прочетете в темата ми по въпроса. Ако имате въпроси ще ви отговоря.
                          Не всички, които се скитат, са изгубени.

                          Comment


                          • #58
                            Аз си сложих феби 20к км и са добре.
                            Alfa Romeo 166 2.4jtd

                            Comment


                            • #59
                              Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                              Аз съм с моог за сега е добре. За смяната и за моделите на колите в които е слага може да прочетете в темата ми по въпроса. Ако имате въпроси ще ви отговоря.
                              Аз я прочетох. Много полезна тема! Понеже не си писал оригинален номер по мерцедес или по някой производител вадих втулки от Текдок-а по модел и картинка и затова се чудя да не сбъркам втулката.

                              Лемфьордер от къде?


                              Феби отпада моментално. По-добре да карам със старите разбити.
                              Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                              Opel Astra J
                              ex:
                              Alfa Romeo 164 2.5TD
                              Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                              Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                              Comment


                              • #60
                                Не съм ги търсил номерата, понеже има много мерцедеси, почти колкото в Албания би трябвало да ги има в каталозите на всеки магазин за части на мерцедес. Размерите в АХМ мисля че бяха коректни.
                                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                                Comment

                                Working...
                                X